به گزارش یزد فردا به نقل از روابط عمومي حزب مؤتلفه اسلامي، محمد نبي حبيبي دبيركل حزب مؤتلفه كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، با اشاره به برنامه هاي تبليغاتي نامزدها در صدا و سيما، اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرايان از نقد مشفقانه و ناصحانه استقبال مي‌كند و آن را رمز رهگشايي مشكلات مي‌داند.
وي افزود: اگر خداي ناكرده نقدها صرفا بيان عبارات موهن و خلاف واقع باشد نه تنها كمكي به انتخاب هوشمندانه مردم نمي‌كند بلكه به زبان اهانت‌كنندگان تمام مي‌شود.
حبيبي با اشاره بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با خانواده شهدا و نيز در سفر به كردستان، ادامه داد: اينكه مقام معظم رهبري مي‌فرمايند نامزدها حرفي نزنند كه براي دلخوشي دشمنان شود يا مي‌فرمايند نامزدها در مسايل اقتصادي خلاف واقع نگويند، اين يك رهنمود مشفقانه به نامزدها است چون در بيان برخي مطالب، اغراق و به شعور مخاطب اهانت مي‌شود.
دبير كل حزب مؤتلفه اسلامي يادآور شد: طبيعي است اين حرف‌ها واكنش مثبت براي گوينده ندارد، آنها مي‌توانند در 22 خرداد واكنش مردم را نسبت به اين خلاف‌گويي‌ها ببينند.
وي تصريح كرد: نامزدها نبايد اجازه دهند طرفداران افراطي آنها در ميتينگ‌هاي سياسي اهانت و نشر اكاذيب را باب كنند، ممكن است اين حرف‌ها در آن جمع از باب راي‌آوردي سودمند باشد اما بايد بدانند كه نشر آن افكار عمومي را منزجر مي‌كند.
حبيبي در مورد كثرت تبليغات نامزدها ابراز داشت: طي چند روز گذشته در سراسر كشور انبوهي از تبليغات شامل بنرهاي بزرگ و پوسترها ديده مي‌شود و سئوالي كه به ذهن متبلور مي‌شود آن است كه هزينه اين تبليغات از سوي رقباي احمدي‌نژاد كه مي‌گفتند ما توان مالي تبليغاتي نداريم از كجا آمده است.
وي با اشاره به برنامه راديويي و تلويزيوني نامزدها گفت: نامزدهايي كه مطرح هستند در برنامه‌هاي خود نقد عملكرد دولت را در دستور كار خود دارند البته اين يك رويكرد مبارك و ميموني است و مي‌توان نقاط ضعف و قوت دولت نهم را شناسايي كرد.
وي اضافه كرد: آقاي احمدي‌نژاد هم در پاسخ به انتقادات تاكنون ثابت كرده منطقي و صبورانه برخورد مي‌كند.
حبيبي تصريح كرد:‌ سه نامزد مطرح و رقيب احمدي‌نژاد در سه بلندگو با يك صدا هستند و اين رقابت را در دور دهم جالب و ديدني مي‌كند و ممكن است اين داوري در مردم شكل بگيرد كه اينها هر سه از يك جريان هستند و احمدي‌نژاد مظلوم واقع شده است، لذا خوب است كه نامزدها قدري نيز به رقابت با هم بپردازند و برنامه‌هاي يكديگر را نقد كنند.
دبير كل حزب مؤتلفه ضمن تشكر از ستادهاي تبليغاتي حزب مؤتلفه اسلامي و جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: موضع ما اثبات خود است، نفي ديگران به عهده مردم است.
وي خطاب به اصولگرايان گفت: اميدوارم صبوري كنيد و برخوردهاي افراطي طرفداران رقيب شما را به وادي افراط و تفريط نيافكند.
دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به موضع‌گيري حضرات آيات يزدي و مهدي كني در خصوص انتخابات دهم گفت: خوشبختانه تكليف بسياري از مؤمنان و متدينين با موضع‌گيري صريح حضرات آيات يزدي و مهدوي كني مشخص شد.
وي افزود: اكثريت جامعه مدرسين و جامعه روحانيت آقاي احمدي‌نژاد را اصلح مي‌دانند و به او راي مي‌دهند. اين حرف بسياري از كساني است كه به اعتلاي ايران، اسلام و نيز پيشرفت كشور مي‌انديشند.
وي تاكيد كرد: اميدوارم دوستان ما حريم و حرمت ديگر نامزدها را رعايت كنند. اميد ما به تفضل الهي است و ما بايد سعي كنيم به تبليغات خود رنگ الهي بدهيم و از هرگونه رنگ تعلق غير الهي پرهيز كنيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا